فقط من (2009) My One and Only

فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من

فیلم: My One And Only
کیفیت: ارجینال با صدای دالبی 6 کاناله
ژانر : کمدی و درام
کارگردان: Richard Loncraine
نویسندگان:Charlie Peters
تاریخ اکران :۱۹ آگوست ۲۰۰۹
بازیگران :Renée Zellweger ، Logan Lerman ، Chris Noth ، Kevin Bacon
درجه بندی فیلم : PG- 13
زمان فیلم : ۱۰۸دقیقه/رنگی/امریکا
کمپانی توزیع کننده :Herrick Entertainment

فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من


داستان کمدی فیلم در سال ۱۹۵۰ شکل می گیرد ، آنی دوروکس (رنه زالویگر )
زنی زیبا که در پی خطای شوهرش ، تصمیم می گیردبرای تغییر زندگی خود و
پسرانش و داشتن یک خانواده خوب و پیدا کردن مرد خیالی رویاهایش، مرد
توانگری که زندگی آنها را تغییر دهد.عازم سفری به نقاط مختلف جهان شود …
فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من
فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من
فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من
فيلم My One and Only ،خريد فيلم فقط من ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس فقط من ، فيلم زيرنويس فارسي My One and Only ، فروش فيلم فقط من ، فروش پستي فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم My One and Only ، فيلم فقط من ، خريد فيلم My One and Only ، فروش فيلم جديد فقط من ، خريد پستي فيلم My One and Only ، فيلم زيرنويس My One and Only ، فيلم زيرنويس فارسي فقط من ، فروش فيلم My One and Only ، فروش پستي فيلم فقط من

پاسخی بگذارید

